rokład jazdy Koleje Mazowieckie

mÓJ mAŁy śWiat

Dostalam odpowiedz od naszego prezydenta, ze najwczesniej za 2 lata bedzie mozliwy powrot noca.



I od Kolei Mazowieckich:



W odpowiedzi na Pani pismo dotyczace wydluzenia relacji pociagu nr M-359 relacji Warszawa Wschodnia-Grodzisk Mazowiecki do Zyrardowa uprzejmie informujemy, ze nie jest to mozliwe, gdyz planowanie rozkladu jazdy na rok 2007/2008 juz sie zakonczylo. Rozklad jazdy pociagow planowany byl od kwietnia 2007 r. i wszystkie postulaty, ktore otrzymywalismy od podroznych w miare posiadanych mozliwosci i srodkow staralismy sie uwzglednic. (.)

Ponadto sugerowane polaczenie nie funkcjonuje juz od kilku lat. Zdajemy sobie jednak sprawe z tego, ze w tym czasie nastapil potezny rozwoj podwarszawskich miejscowosci, dlatego tez zapewniamy, ze przedstawiona przez Pania propozycja zostanie przeanalizowana i wzieta pod uwage podczas planowanych korekt rozkladu jazdy.



Z tego wniosek, ze rzeba akcje zaczac od kwietnia, zeby cos osiagnac http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/sad.gif

jeżeli mogę się przyłączyć do pytania... Panie Pośle, kpiną z pasażerów są odpowiedzi Kolei Mazowieckich jakoby "propozycja" (dotyczy wydłużenia pociągu odjeżdżającego z Warszawy po godz. 23:30 do Żyrardowa) zmiany została przez nich zarejestrowana i obietnica, że zostanie ona uwzględniona przy tworzeniu kolejnej wersji rozkładu jazdy. Prosimy Pana o interwencję!

Podnoszę temat. Taki to list dziś posłałem do KM:

Szanowni Państwo!

Począwszy od powstania spółki Koleje Mazowieckie - KM prowadzę z Państwem korespondencję, na która zawsze otrzymuję odpowiedź, za co jestem niezmiernie wdzięczny. Duża część pisanych przeze mnie listów stanowiła zapytanie o konkretny pociąg, a mianowicie M-359 W-wa Wschodnia 23,36 ? Grodzisk Maz., oraz wydłużenia jego relacji do Żyrardowa lub Skierniewic, co stanowiło by nie tylko polepszenie oferty ale też przywrócenie jej sprzed roku 2005 (rok rozpoczęcia działalności przez KM), kiedy to ostatni pociąg w kierunku Skierniewic odjeżdżał z Warszawy po godz. 23.30. W odpowiedzi na moje pismo informowaliście mnie Państwo, że postulat został zarejestrowany i zostanie uwzględniony przy planowaniu kolejnego rozkładu jazdy, którego konstrukcja rozpoczęła się w kwietniu (wg informacji przekazanych mi przez Państwa pracownika). Ponieważ na jesieni 2007 roku kontaktowała się z Państwem w tej sprawie duża liczba mieszkańców powiatu żyrardowskiego oraz władze Miasta Żyrardowa domyślam się, że potrzeba uruchomienia pociągu po godz. 23 w relacji do Żyrardowa została tym razem uwzględniona. Proszę w takim razie o informację, czy w planowanym rozkładzie jazdy 2008/2009 zostanie po 4 latach przywrócone kursowanie pociągu do Żyrardowa lub Skierniewic, odjeżdżającego z Warszawy po godzinie 23.30?



wyślijcie coś podobnego... tak jak poprzednio:) adres skargi@mazowieckie.com.pl

list musi zawierać dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres,

Witam serdecznie.



Temat nadałem może trochę pogmatwany w treści, ale nie miałem pomysłu, jak lepiej go nazwać..? Wiadomo, że większość mieszkańców miejscowości leżących na trasie do Warszawy utrzymuje się z pracy właśnie w niej. Wiąże się to oczywiście z wysokimi kosztami dojazdu, uciążliwościami związanymi z licznymi zmianami rozkładu jazdy /trwają bowiem prace na kolei, które mają się zakończyć około 2012 roku/, a także generalnie wątpliwą przyjemnością podróżowania w zatłoczonych i brudnych składach kolejowych.. I o co mi chodzi..? Mam pytanie do Władz naszego miasta, co czynią w zakresie organizacji nowych miejsc pracy na terenie Żyrardowa?

Sąsiadujący z nami Grodzisk Mazowiecki bardzo się w tym zakresie rozwinął, stąd mam nadzieję, iż przyszłością większości mieszkańców Żyrardowa nie jest jedynie traktowanie tego miasta jako "sypialni Warszawy" ale, że można coś uczynić w tym zakresie, by miasto rozwijało się w tym kierunku.

Było by to moje, /i nie tylko/ życzenie.

Będę wdzięczny za interesujące uwagi i informacje.



PS. Mam nadzieję, że moje pytanie nie sprowokuje odpowiedzi typu, "co ty sam robisz, by zorganizować nowe miejsca pracy, lub rozwinąć swój własny biznes..?/ Myślę bowiem o rozwiązaniach, które umożliwiły by "ożywienie" gospodarcze całego naszego miasta i jego rejonów, a które to ułatwiły by znalezienie pracy większej ilości ludności.



Pozdrawiam.

Z poprawek do rozkładu jazdy zamieszczonych na stronie PKP PR oraz z rozkladu elektronicznego wynika, że będzie nowy poc. wakacyjny z W-wy do Zakopanego i z powrotem Kolei Mazowieckich. Ma on wyjeżdżać z W-wy Wsch. 22:23 i przyjeżdżać do Zakopanego o 7:03. Powrót z Zakopanego 20:05, w W-wie Centr. 4:52. Ma kursować od 30 czerwca do 1 września, ale na razie jeszcze to nie jest pewne, bo KM nie chwalą się nim na swojej stronie, a z informacji na grupie pl.misc.kolej wynika, że PKP PR ostro protestują, bo byłaby to konkurencja dla "Nosala".
Z innych zmian - zmieniają się o kilka - kilkanaście minut rozkłady niektórych pociągów. Tak np. "Solina" z Przemyśla (do W-wy) odjeżdża teraz o 13 minut wcześniej, czyli o 14:47.

" />Dziwne zachowania dyrekcji MZK w Ostrołece. Mamy miesiąc obowiązywania nowego rozkładu jazdy pociągów Kolei Mazowieckich i nie ma skomunikowania autobusów. Autobusy jeżdżą stadami... sobota i niedziela dworzec PKP odjazd autobusów lini 12A o 21:23, linia 8A odjazd autobusu 21:24 oraz z przystanku na ul. Słowackiego linia 5 odjazd 21:23, natomiast pociąg przyjezdza o 21:27 i trzeba czekac do godz. 22:02 na autobus lini 6 którego odjazdu też nie da się przyśpieszyć.
Śmiesznoscią jest tłumaczenie dyrekcji MZK... NIE bo NIE.W dni robocze zmieniono (opóźniono) autobus lini 7 też bez wyraźnej motywacji. Z utęsknieniem czekam chwili kiedy inny zarzadca zdecyduje sie na uruchomienie komunikacji miejskiej w Ostrołece i puści z torbami te niemrawe nasączone zwiącholami MZK.

http://www.rynek-kolejowy.pl/17120/Od_w ... twocka.htm

Od września SKM do Otwocka?

Warszawski Zarząd Transpprtu Miejskiego podjął działania w kierunku uruchomienia od 1 września br. 20 połączeń SKM (od poniedziałku do piątku) na trasie Warszawa Wschodnia - Otwock. Obecnie SKM kursuje na trasie Warszawa Wschodnia - Falenica.

Równolegle trwają prace zmierzające do opracowania nowego rozkładu jazdy pociągów, który wejdzie w życie 12 grudnia 2010r. Zakłada się kursowanie SKM na trasie Otwock - Pruszków z częstotliwością co 30 minut. Rozkład jazdy SKM ma być w miarę istniejących uwarunkowań technicznych i organizacyjnych skoordynowany z pociągami Kolei Mazowieckich, tak, aby pociągi kursowały z częstotliwością co 15 minut - podaje strona jozefow.pl.

Inwestycja ta nie będzie jednak zrealizowana bez wkładu finansowego po stronie zainteresowanych gmin powiatu otwockiego. Koszt miesięczny dopłaty do SKM to 100 tysięcy złotych. W rozmowach na temat porozumienia z ZTM w tej sprawie uczestniczą: Otwock, Karczew, Wiązowna, Celestynów, Starostwo Powiatowe i Józefów. W podobny sposób gminy i powiat postępowały w sprawie porozumienia dotyczącego wspólnego biletu - czytamy na jozefow.pl.

(źródło: jozefow.pl, 21 lipca 2010)

Oto list, jaki przeczytałem w "Metrze" 13.02 od jednej z pasażerek KM.

Proszę Koleje Mazowieckie o przywrócenie punktualności składów na trasie Radom-Warszawa i Warszawa-Radom. Pociągi są opóźnione od 15 do ponad 60 minut, prawie codziennie jakiś jest odwoływany. Zadzwoniłam do pani naczelnik z Kolei Mazowieckich (0 22 473 80 85), która powiedziała, że pociągi na tej trasie nigdy nie będą punktualne ze względu na zły stan torów i taboru i obojętnie, jaki będzie rozkład jazdy, to należy się cieszyć, że pociąg w ogóle przyjechał. Rozbrajająca szczerość. Ale przez niesolidność kolei dorośli spóźniają się do pracy, a dzieci do szkoły. Naszych przełożonych nie interesuje, że spóźniliśmy się z powodu odwołania pociągu. Każdy ma jakieś obowiązki: ja muszę mieć aktualny bilet, a przewoźnik ma obowiązek wywiązania się z zawartej ze mną umowy na dojazd w uzgodnionym przez rozkład terminie.

Propozycja rozkładu jazdy (a według plotek złych ludzi - jej brak) została zaprezentowana na konferencji uzgodnieniowej kilkanaście dni temu. Dziś w ZTM na Senatorskiej odbyło się natomiast pierwsze spotkanie przewoźników kolejowych z udziałem organizatorów transportu w aglomeracji warszawskiej. Przez przypadek byłem na nim obecny.

Wnioski są takie - nic do tej porty nie zostało uzgodnione. PKP Intercity nie chce podać szczegółów projektu rozkładu zasłaniając się tajemnicą handlową. Nadal istnieje ostry konflikt pomiędzy dwoma głównymi przewoźnikami.

Z dobrych informacji - zaraz po świętach wielkanocnych zainteresowani oraz Koleje Mazowieckie zaczną rozmawiać i podejmą próby pierwszych uzgodnień rozkładów (zgodnie z obowiązkiem nałożonym przepisami). O ile jest dobra wola na poziomie specjalistów, o tyle we wszystko może wkraść się polityka i...

(nawet nie chcę myśleć do czego to doprowadzi).

Powered by wordpress | Theme: simpletex | © mÓJ mAŁy śWiat